Начальник Миргородської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області Юрій Джугань нещодавно провів сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія», присвячений питанням порядку надання адміністративних послуг у Центрі обслуговування платників.
Під час спілкування громадян найбільше цікавили питання:
-Оформлення картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України інформації про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;
-Реєстрація платників єдиного податку, отримання витягу з відповідного реєстру та внесення змін до облікових даних;
-Процедура отримання довідки з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків щодо джерел і сум нарахованих доходів, податку та військового збору.
Окрему увагу Юрій Джугань приділив питанню безбар’єрної комунікації, наголосивши на важливості створення зручного та доступного середовища для кожного без дискримінації, упереджень і з повагою до кожного. Він підкреслив, що сучасні інформаційні технології дають змогу вирішувати значну частину питань дистанційно, без особистого відвідування органів ДПС.
Також платникам податків нагадали про можливість взаємодії з податковою службою через електронні сервіси, зокрема «Електронний кабінет», сервіс «InfoTAX» та мобільний застосунок «Моя податкова».
На всі запитання, що надійшли під час роботи «гарячої лінії», були надані вичерпні відповіді.
Миргородська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області