Нещодавно у Козельщинській ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія». На запитання платників податків відповідала начальниця Козельщинської ДПІ Тетяна Вітер.
Під час «гарячої лінії» керівник інспекції поінформувала платників про Електронний кабінет – інформаційно-телекомунікаційну систему, яка створена для забезпечення реалізації платниками податків та державними органами своїх прав та обов’язків, визначених Податковим Кодексом України, в електронному вигляді. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov/ua, а також через вебпортал ДПС (http://tax.gov.ua). Він працює цілодобово в реальному часі і не вимагає використання жодного додаткового програмного забезпечення. Цей сервіс надає змогу створити та надіслати до ДПС електронні документи: податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків.
Податківець також звернула увагу, що користуватись Електронним кабінетом можуть не лише юридичні особи та фізичні особи-підприємці, а й громадяни, які бажають отримати адміністративні послуги, здійснити розрахунки з бюджетом.
Тетяна Вітер розповіла платникам і про роботу мобільного застосунку «Моя податкова» та звернула увагу, що у Центрі обслуговування платників Козельщинської ДПІ можна отримати консультаційну та практичну допомогу з питань роботи в Електронному кабінеті та налаштування мобільного застосунку «Моя податкова».
Під час спілкування з платниками фахівець ознайомила їх з основними аспектами Національної стратегії доходів до 2030 року та заходами ДПС з її впровадження.
На всі поставлені питання в ході «гарячої лінії» були надані кваліфіковані роз’яснення в межах діючого законодавства.
Козельщинська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області