За результатами аналізу проведеного працівниками відділу податкових сервісів, звітності та організації роботи ЦОП ДПІ у м. Полтаві сформовано 5 найпоширеніших помилок неприйняття звітності в Електронному кабінеті платника (https://cabinet.tax.gov.ua/) під час подання річних декларацій ФОП, які обрали спрощену систему оподаткування. Отримана інформація стала основою для проведення тренінгу для платників податків, які мають досвід ведення підприємницької діяльності більше, ніж один рік.
Тренінг пройшов у форматі жвавого діалогу та був повністю присвячений практичним навичкам заповнення податкових декларацій платника єдиного податку.
На початку заходу кожному платнику було запропоновано перевірити та знайти помилки в заповнених деклараціях. Разом з учасниками тренінгу розглянуто кожний вид помилок та надано рекомендації щодо їх виправлення.
Отже, топ-5 помилок неприйняття звітності в Електронному кабінеті платника наступні:
1) наявність декількох чинних електронних цифрових підписів або відсутність активації ключа;
2) неправильне заповнення рядків головного документу, в тому числі некоректне заповнення видів підприємницької діяльності;
3) відсутність/наявність позначок в головному документі щодо Додатків;
4) некоректне заповнення періоду перебування на спрощеній системі оподаткування в Додатку “Відомості про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску”;
5) неправильне заповнення таблиці щодо сум нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску, в тому числі наявність арифметичних помилок в Додатку до декларації.
Проведення тренінгів практичної спрямованості знаходить найбільший відгук у платників податків та допомагає будувати сервісну службу з високим рівнем довіри.
ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області, тел. 59-30-30, 59-45-05