Головне управління ДПС у Полтавській області орієнтоване на максимальну відкритість та надання сервісних послуг. Важливу роль у цій системі відіграє Контакт-центр ДПС (далі – Контакт-центр), який виконує низку важливих функцій, що охоплюють як стандартні консультації з питань оподаткування, так і прийом спеціалізованих звернень та запитів.
Контакт-центр надає фізичним та юридичним особам:
інформаційно-довідкові послуги з питань оподаткування, єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДПС;
інформацію щодо роботи Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС;
інформацію щодо стану обробки звітності, функціонування електронних сервісів ДПС;
персоналізовані дані щодо розрахунків з бюджетом, наявності податкового боргу та заборгованості з єдиного внеску.
Відповіді надаються за визначенням фізичних та юридичних осіб засобами комунікації (фіксований телефонний зв’язок, мобільний зв’язок, месенджери, електронна пошта).
Також Контакт-центр приймає:
звернення заявників на сервіс «Пульс»;
усні звернення громадян відповідно до ст. 5 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» зі змінами та доповненнями;
запити на інформацію відповідно до Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» зі змінами та доповненнями;
інформацію фізичних та юридичних осіб про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України від 16 вересня 2014 року № 1682-VII «Про очищення влади» зі змінами та доповненнями.
Поряд з цим, Контакт-центр здійснює запис фізичних та юридичних осіб на візит до Центрів обслуговування платників за номером телефону 0 800 501 007 (напрям 6).
Більше інформації щодо роботи Контакт-центру за посиланням - https://tax.gov.ua/others/kontakt-tsentr/ .
Головне управління ДПС у Полтавській області