Головне управління ДПС у Полтавській області підтримує «Тиждень безбар’єрності», який розпочався з 19 травня в Україні, адже щодня дбаємо про те, щоб сервісні, адміністративні та інші послуги були доступними, зрозумілими та зручними для кожного платника податків. Мова йде не лише про надання якісних послуг у Центрах обслуговування платників податків і точках доступу Головного управління ДПС у Полтавській області, а й про розвиток цифрових сервісів, адаптацію інформаційних матеріалів, удосконалення комунікації та внутрішніх процесів.
Фахівці податкової служби області на постійній основі працюють над створенням комфортних умов для платників. На території Полтавщини якісні адміністративні та сервісні послуги надаються у Центрах обслуговування платників Полтавської, Кременчуцької, Лубенської, Миргородської ДПІ та 15 точках доступу у межах адміністративних районів області. Актуальний перелік Центрів обслуговування платників розміщено на вебпорталі Державної податкової служби України за посиланням: https://tax.gov.ua/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv.
Для дистанційного спілкування з податковою є надійний помічник – Електронний кабінет (https://cabinet.tax.gov.ua/ ), де представлено чимало важливих сервісів. Доступ до електронних сервісів Державної податкової служби України можна отримати як зі стаціонарних комп’ютерів, так і з мобільних телефонів, завантаживши застосунок «Моя податкова».
Ми прагнемо забезпечити доступність сервісів для всіх користувачів, незалежно від їхнього місця проживання, фізичних можливостей чи інших обставин. Крім того, наголошуємо, що завдяки сучасному сервісу «Електронна черга» ви маєте можливість спланувати свій візит до податкової, дізнавайтесь більше інформації, перейшовши за посиланням https://poltava.tax.gov.ua/media-ark/videogalereya/prezentatsii-ta-inshi-materiali/11129.html .
Головне управління ДПС у Полтавській області