Територіальні органи ДПС
у Полтавській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян

09.04.2020

За січень- березень 2020 року до податкових органів Полтавської області надійшло 88 письмових звернень від громадян, з них 8 надіслано через мережу Інтернет.  

Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян показав, що питання, з якими найчастіше зверталися громадяни письмово протягом січня-березня 2020 року, стосувались роз’яснень норм чинного податкового законодавства. Основною причиною їх надходжень є постійні зміни в законодавстві, а також вони обумовлені значною кількістю неврегульованих та проблемних питань у податковому законодавстві. Громадяни зверталися до податкових органів Полтавської області з питань, які стосувалися: контрольно-перевірочної роботи (32, або 36,3%), інформування про ухилення від сплати податків (11, або 12,5%), питань фінансового забезпечення колишніх працівників (11, або 12,5%) плати за землю (7, або 8%).

На всі звернення надані своєчасні відповіді в терміни, передбачені законодавством. Порушення терміну їх розгляду структурними підрозділами та  підпорядкованими інспекціями не допускалися.

Протягом січня-березня 2020 року громадянами надіслано 1 неодноразове та 1 колективне звернення (по 1,1%).

        Аналізуючи структуру звернень за соціальним станом заявників, слід зазначити, що 25 звернень надійшло від колишніх працівників, 3 - від пенсіонерів, 1– від робітника, 60 заявників соціальний стан не вказували (94 % загальної кількості звернень).

        За результатами розгляду 26 звернень вирішено позитивно, на 38 надано вичерпні роз’яснення, 5 звернень не підлягали розгляду (анонімні), решта знаходиться на виконанні.

З початку 2020 року здійснено 5 прийомів за зверненнями громадян, з них: 5 заяв (100%). 5 особистих прийоми громадян здійснено: 2 – в.о. заступника начальника Головного управління, 3 – іншими посадовими особами.

Для забезпечення прозорості у діяльності податкових органів області, інформація з питань організації прийому та розгляду звернень громадян податковими органами Полтавщини систематично розміщується  на суб-сайті ГУ ДПС у Полтавській області та на стендах в Центрах обслуговування платників. Ведуться журнали обліку особистого прийому громадян.

Основні питання, що порушувалися на особистих прийомах: контрольно-перевірочна робота, ухилення від оподаткування, нарахування земельного податку, сплата єдиного соціального внеску, податковий борг – по 1 (по 20%).

        Стан розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва ГУ ДПС області. Право на звернення забезпечує громадянам можливість відстоювання своїх законних інтересів та відновлення їх у  разі порушення, участі в управління державними і громадськими справами, впливу на поліпшення роботи органів державної влади.

Головне управління ДПС у Полтавській області