Кременчуцькою ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області проведено семінар щодо порядку електронного листування з контролюючим органом через «Електронний кабінет платника податків».
Головний державний інспектор Кременчуцької ДПІ Марина Дементій розказала про переваги подання звітності в електронній формі та наголосила про можливість надсилати та отримувати документи, запити, листи від податкової служби у будь-який час доби та з будь-якого місця, де є доступ до мережі інтернет.
Наголосила, що для того, щоб отримувати документи від податкового органу в електронній формі, платник має подати заяву-згоду про бажання отримувати документи через електронний кабінет. Для цього необхідно увійти до приватної частини Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua ). Обрати режим «Введення звітності».
У панелі інструментів режиму «Введення звітності» натиснути «Створити».
Обрати рік, місяць у якому формується та подається заява та тип звітності (F(J) 13 Запити). Зі списку документів обрати форму заяви F1391602 (для ФОП), J1391602 (для юридичних осіб) – Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет. Заповнити форму документа. Зберегти заяву.
Підписати документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису та відправити до контролюючого органу.
Присутні отримали практичну допомогу платнику в поданні Заяви про бажання отримувати документи через Електронний кабінет та податкової декларації платника єдиного податку.
Кременчуцька ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області