У Кременчуцькій ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питання верифікації реєстраційного номера облікової картки платника податків (далі – РНОКПП) в «ДІЇ». На запитання платників податків відповідала заступник начальника ДПІ – начальник відділу обліку платників, об’єктів оподаткування та ведення реєстрів Кременчуцької ДПІ Галина Можаєва.
Що таке верифікація РНОКПП?
Верифікація РНОКПП – підтвердження реєстраційних даних фізичної особи при запиті застосунком «ДІЯ» до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі — ДРФО).
У випадку наявності неточностей в банківських даних або в ДРФО, РНОКПП може не проходити верифікацію, тобто в застосунку «ДІЯ» не відображатиметься ваш ідентифікаційний номер. Найчастіше це пов`язано з розбіжностями реєстраційних даних (ПІБ, дати народження тощо) в документах з реєстром.
Як це виправити?
Для початку необхідно звернутися до відділення банку через який ви авторизуєтеся в «ДІЇ», щоб переконатися у коректності введених даних. Звірте, чи збігаються дані в реєстрі з даними в паспорті (ПІБ, дата народження) та податковому номері. Банк перевірить дані в системі та виправить за наявності помилки.
Якщо помилки в банківських даних відсутні, а РНОКПП не проходить верифікацію, тоді потрібно звернутися до будь-якого Центру обслуговування платників податків (далі — ЦОП) для уточнення та зміни реєстраційних даних (у разі необхідності) з документом, що посвідчує особу. У разі зміни реєстраційних даних пред’явити документи, які підтверджують зміну таких даних. У випадку наявності розбіжностей, інформацію оновлять, а вам нададуть новий документ.
Якщо ви вже провели звірку реєстраційних даних у вище зазначених установах, а документ все ще не верифіковано, радимо звернутися до служби підтримки застосунку «ДІЯ».
Як внести зміни в реєстраційних даних, не звертаючись до ЦОП?
У разі неможливості звернення до ЦОП фахівчиня рекомендувала скористатися безкоштовними та зручними сервісами від ДПС а саме: «Електронний кабінет» та мобільним застосунком «Моя податкова».
Для внесення змін до ДРФО необхідно подати заяву за формою №5ДР через меню «ЕК для громадян»/Заява про внесення змін Державного реєстру фізичних осіб платників податків. Для приєднання до заяви за формою №5 ДР сканованих копій документів, які підтверджують зміни облікових даних, треба використати вкладку «Додатки» та обрати «Документ довільної форми». У разі необхідності отримання картки платника податків після подання заяви за формою №5ДР через електронні сервіси, необхідно звернутися до ЦОП, який був вказаний при подачі заяви.
Крім того, платників проінформували, що вони мають можливість звернутися до фахівців Кременчуцької ДПІ, за адресами:
Кременчуцька державна податкова інспекція - м. Кременчук, вул. Троїцька, 76.
Горішньоплавнівський сектор обслуговування платників - м. Горішні Плавні, вул.Миру, 24.
Глобинський сектор обслуговування платників - м. Глобине, вул. Травнева, 11.
Козельщинський сектор обслуговування платників – селище Козельщина, вул.Монастирська, 11а.
Семенівський сектор обслуговування платників - селище Семенівка, вул. Незалежності, 4.
Кременчуцька ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області