Основними завданнями Полтавської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області є здійснення сервісного обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.
Полтавська державна податкова інспекція забезпечує реалізацію повноважень Головного управління на території Полтавської міської територіальної громади (далі – ТГ): Щербанівської сільської ТГ, Коломацької сільської ТГ, Мачухівської сільської ТГ, Новоселівської сільської ТГ, Терешківської сільської ТГ, Диканьської селищної ТГ, Карлівської міської ТГ, Кобеляцької міської ТГ, Решетилівської міської ТГ, Зіньківської міської ТГ, Котелевської селищної ТГ, Чутівської селищної ТГ, Білицька селищної ТГ, Машівської селищної ТГ, Опішнянської селищної ТГ, Скороходівської селищної ТГ, Великорублівської сільської ТГ, Драбинівської сільської ТГ, Ланнівсьскої сільської ТГ, Мартинівської сільської ТГ, Михайлівської сільської ТГ, Нехворощанської сільської ТГ та Новосанжарської селищної ТГ у межах функцій, визначених статтею 19³ Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ).
З метою забезпечення безперебійної роботи територіальних органів Полтавська державна податкова інспекція здійснює виконання закріплених повноважень в частині обслуговування платників податків Херсонської державної податкової інспекції Головного управління Державної податкової служби у Херсонській області.
За січень 2025 року Центри обслуговування платників Полтавської державної податкової інспекції відвідало 9507 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.
За звітний період фахівцями опрацьовано 8976 звернень щодо надання адміністративних або інших сервісних послуг. Зареєстровано 405 платників єдиного податку, надано 953 витяги з реєстру платників єдиного податку та 58 витягів з реєстру платників податку на додану вартість, зареєстровано 382 книги обліку розрахункових операцій, 164 розрахункових книг та 144 реєстратори розрахункових операцій.
Опрацьовано 64 звернення від фізичних осіб щодо підтвердження статусу податкового резидента України.
Оброблено 1892 звернення щодо надання адміністративних послуг з питань ліцензування та 685 звернень з питань отримання довідки про відсутність заборгованості з платежів.
Окрім надання адміністративних послуг громадянам надавалися консультаційні та інформаційні послуги щодо подання звітності в електронному вигляді, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС.
У Центрах обслуговування платників на постійній основі триває роз’яснювальна робота щодо переваг електронного звітування станом на 01.02.2025 року до подано 45838 документів податкової звітності, з яких 45744 (99,79%) – засобами комунікаційного зв’язку, серед них 19421 (99,77%) – юридичними особами та 26323 (99,81%) – фізичними особами.
Всі, хто отримав електронний цифровий підпис, мають змогу формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Кваліфікований електронний підпис можна отримати у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою інтернет-банкінгу.
Щоденно фахівці надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет» функціями якого ви можете скористатися за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua .
З питань безкоштовного отримання ключа електронного цифрового підпису платники мають можливість звернутися до кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС за посиланням ca.tax.gov.ua. Крім того отримати електронний цифровий підпис у Центрі обслуговування платників Полтавської ДПІ за адресою: м. Полтава, вул. Європейська, 155, телефон (0532) 59-41-05.
Платники можуть звернутися до контакт-центру ДПС за номером телефону 0-800-501-007 (напрямок 6), щоб здійснити попередній запис, обрати необхідну адміністративну послугу та визначити зручну дату і час візиту.
Полтавська ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській