Однією із основних функцій податкової служби є сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.
За період з 11 листопада по 15 листопада 2024 року до Пирятинської ДПІГоловного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг та консультацій з питань податкового законодавства звернулося 387 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян Пирятинської територіальної громади з інших територій України: послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки були надані 35 фізичним особам. Видано 9 довідок/відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.
Також протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Пирятинської ДПІ зареєстрували 2 платника єдиного податку. Опрацьовано 2 заяви платника єдиного податку на реєстрацію.1 платнику проведено реєстрацію реєстратора розрахункових операцій, 6 платникам – реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій, 1 платнику – реєстрацію книги обліку розрахункових операцій. Скасовано 1 реєстратор розрахункових операцій. Видано 1 витяг з реєстру платників єдиного податку.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. За минулий тиждень було опрацьовано 18 відомостей.
Постійно проводиться робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції, взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджування довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента.
Надання адміністративних послуг є і залишається пріоритетним напрямком в роботі Пирятинської ДПІ, при цьому в Центрі обслуговування платників Пирятинської ДПІ відвідувачам надавалися консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Фахівцями Пирятинської ДПІ за тиждень було залучено 6 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 2 фізичних осіб-підприємців та 4 громадян.
У Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України №3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині застосування реєстраторів розрахункових операцій.
До послуг платників комп’ютерна техніка, яка підключена до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Щоденно фахівці Пирятинської ДПІ надають консультації та практичну допомогу в отриманні адміністративних послуг, із питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та інших сервісів. ДПС розроблено мобільний за стосунок «Моя податкова», який доступний громадянам та може бути завантажений на телефони як на платформі Android, так і iOS!
Пирятинська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області