Днями в Горішньоплавнівській ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Електронні сервіси ДПС, застосування РРО/ПРРО актуальні питання податкового законодавства».
У ході «гарячої лінії» посадовець поінформувала про сервісні послуги, які можна отримати через Електронний кабінет платника. При цьому відмітила, що за допомогою приватної частини Електронного кабінету https://ca.tax.gov.ua можна подати податкову звітність в електронному вигляді, автоматично перевірити заповнену звітність на наявність арифметичних помилок та оновлення версій форматів документів, які є підставою для нарахування і сплати податків.
Найбільше додзвонювачів цікавили питання щодо безкоштовного мобільного застосунку «Моя податкова», який забезпечує громадянам простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби. Спілкуючись з платниками, посадовець звернула увагу, що мобільний застосунок надає можливість швидко отримувати необхідну інформацію, подавати заяви та сплачувати податки. У додатку доступні функції направлення запиту на отримання відомостей про суми виплачених доходів та подання Податкової декларації про майновий стан і доходи (податкова знижка). Також доступні квитанції, відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків, листи контролюючого органу.
Платники також розпитували про подання податкової декларації про майновий стан і доходи, порядок реєстрації РРО та програмного РРО, а також про нюанси заповнення платіжних інструкцій щодо сплати податків, зборів та ЄВ.
Кожному платнику податків, який зателефонував на «гарячу лінію», були надані повні та вичерпні відповіді.
Горішньоплавнівська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області