Нещодавно у Козельщинській ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Про переваги використання електронних сервісів ДПС платниками податків». На запитання платників відповідала начальниця ДПІ Тетяна Вітер.
Під час «гарячої лінії» фахівець роз’яснила додзвонювачам, що основними перевагами використання електронних сервісів ДПС України є економія робочого часу платника податків, уникнення черг, оновлення версій документів звітності, оперативність обробки отриманої інформації, підтвердження подання звітності, постійне оновлення програмного забезпечення, автоматичне формування архіву електронних копій звітів, квитанцій та інших документів.
Посадовець звернула увагу, що фізичні особи-громадяни, які не є суб’єктами господарювання, можуть отримати інформацію про податковий борг, використавши сервіс Електронний кабінет http://cabinet.tax.gov.ua. Приватна частина Електронного кабінету через режим «Стан розрахунків з бюджетом» відкриває доступ до особових рахунків користувача зі сплати податків, зборів та інших платежів. Суми заборгованості перед бюджетом позначені червоним кольором. Також Тетяна Вітер зауважила, що переглянути інформацію про стан розрахунків з бюджетом, у т. ч. про податковий борг, можна скориставшись мобільним застосунком «Моя податкова» (вкладка «Переглянути про стан розрахунків з бюджетом» розділу «Послуги»).
Під час спілкування додзвонювачів також цікавила інформація, де можна ознайомитися з переліком електронних сервісів ДПС; чи може підприємець подати заяву про застосування спрощеної системи оподаткування через «Електронний кабінет»; де платник податків має змогу дізнаватися про зміни в законодавстві.
На всі поставлені питання в ході «гарячої лінії» були надані кваліфіковані роз’яснення в межах діючого законодавства.
Козельщинська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області