Однією із основних функцій податкової служби є сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.
За період з 02 вересня по 06 вересня 2024 року до Пирятинської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг та консультацій з питань податкового законодавства звернулося 425 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян Пирятинської територіальної громади з інших територій України: послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки були надані 48 фізичним особам, із них 2 громадянам із інших регіонів країни. Також видано 12 довідок/відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.
Протягом минулого тижня фахівці Центру обслуговування платників Пирятинської ДПІ зареєстрували 15 платників єдиного податку, опрацювали 7 заяв платника єдиного податку на реєстрацію, 7 заяв на внесення змін , 1 платнику було анульовано реєстрацію платника єдиного податку та 3 платникам було відмовлено в реєстрації платником єдиного податку. Видано 10 витягів з реєстру платників єдиного податку, 1 витяг платника податку на додану вартість.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. За минулий тиждень було опрацьовано 11 відомостей.
Постійно проводиться робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції, взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погодження довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента.
Надання адміністративних послуг є і залишається одним із пріоритетних напрямів у роботі Пирятинської ДПІ, при цьому в Центрі обслуговування платників Пирятинської ДПІ відвідувачам завжди надаються консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 8 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 2 фізичних осіб-підприємців та 6 громадян.
У Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України №3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині застосування реєстраторів розрахункових операцій.
До послуг платників комп’ютерна техніка, яка підключена до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Щоденно спеціалісти ДПІ надають консультації та практичну допомогу в отриманні адміністративних послуг, з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та інших сервісів. ДПС впроваджено мобільний за стосунок «Моя податкова», який доступний громадянам та може бути завантажений на телефони як на платформі Android, так і iOS!
Пирятинська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області