Однією із основних функцій податкової служби є сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.
За період з 08 липня по 12 липня 2024 року до Пирятинської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг та консультацій з питань податкового законодавства звернулося 498 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян Пирятинської територіальної громади з інших територій України: послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки були надані 31 фізичній особі, з них 6 громадянам із інших регіонів країни. Видано 10 довідок/відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, з них 1 громадянину з інших регіонів України.
Також протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Пирятинської ДПІ зареєстрували 8 платників єдиного податку. Було опрацьовано 4 заяви платника єдиного податку на реєстрацію, 4 заяви на внесення змін, 1 платнику проведено реєстрацію реєстратора розрахункових операцій , 10 платникам проведено реєстрацію розрахункових квитанцій, 5 платникам проведено реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій.
Видано 5 витягів з реєстру платників єдиного податку, 1 витяг платника податку на додану вартість. Направлено 1 відмову в реєстрації платником єдиного податку.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. За минулий тиждень було опрацьовано 11 відомостей.
Постійно проводиться робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції, взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджування довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента.
Надання адміністративних послуг є і залишається одним із пріоритетних напрямів у роботі Пирятинської ДПІ, при цьому в Центрі обслуговування Пирятинської ДПІ відвідувачам надавалися консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Фахівцями Пирятинської ДПІ за тиждень було залучено 7 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 3 фізичних осіб-підприємців та 4 громадянина.
У Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України №3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині застосування реєстраторів розрахункових операцій.
До послуг платників комп’ютерна техніка, яка підключена до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Щоденно спеціалісти ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua) та інших сервісів.
Пирятинська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області