Однією із основних функцій податкової служби є сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.
За період з 29 січня по 02 лютого 2024 року до Пирятинської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг та консультацій з питань податкового законодавства звернулося 466 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян Пирятинської територіальної громади та з інших територій України: послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки були надані 31 фізичним особам, із них 2 громадянам з інших регіонів країни. Протягом минулого тижня фахівцями Пирятинської ДПІ видано 7 довідок/відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, із них 2 громадянам з інших регіонів України.
Також протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Пирятинської ДПІ зареєстрували 13 платників єдиного податку, опрацювали 3 заяви платника єдиного податку на реєстрацію, 10 заяв на внесення змін, 1 платнику проведено реєстрацію розрахункових квитанцій, 1 платнику проведено реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій, видано 4 витяги з реєстру платників єдиного податку, направлено 2 відмови в реєстрації платником єдиного податку.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. За минулий тиждень було опрацьовано 18 відомостей.
Постійно проводиться робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції, взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погодження довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента. За минулий тиждень з метою отримання погодження довідки-розрахунку, щодо сплати єдиного внеску для установ банків звернувся 1 платник .
Надання адміністративних послуг є і залишається одним із пріоритетних напрямів в роботі Пирятинської ДПІ, при цьому в ЦОП платникам та громадянам на постійній основі консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Фахівцями Пирятинської ДПІ за тиждень було залучено 6 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 5 фізичних осіб-підприємців.
У Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України №3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині впровадження нових змін щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій.
До послуг платників - комп’ютерна техніка, яка підключена до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Щоденно фахівці Пирятинської ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та інших електронних сервісів від ДПС.
Пирятинська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області