Сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг – одна із основних функцій податкової служби.
У період з 11 по 15 грудня 2023 року до Лубенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг, консультацій з питань податкового законодавства та з інших питань, що відносяться до компетенції податкових органів звернулось 600 платників податків – підприємців, юридичних осіб, а також мешканців Лубенської територіальної громади та іншої території України.
Найбільш запитуваними є і залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 35 фізичних особи, з них 2 громадянина з інших регіонів України. Видано 49 відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, 3 з них громадянам інших областей України.
Протягом зазначеного тижня фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 14 платників єдиного податку, 1 книгу обліку розрахункових операцій та 3 розрахункові книжки. Видано 40 витягів з реєстру платників єдиного податку, 5 з них витяги платникам з міста Каховка. Внесено зміни до свідоцтв платників єдиного податку відповідно до поданих заяв та анулювання по 57 платникам.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Зокрема, за тиждень було опрацьовано 27 відомостей.
Надання адміністративних послуг є і залишається пріоритетним напрямком в роботі Лубенської ДПІ, але при цьому в Центр обслуговування платників Лубенської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультацйні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 41 платника податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 4 юридичні особи, 23 фізичні осіб-підприємців та 14 громадян.
На постійній основі здійснюється приймання вхідної кореспонденції, взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погодження довідок-розрахунків про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента. За тиждень для погодження довідки - розрахунку, щодо сплати єдиного внеску для установ банків звернувся 1 платник.
У Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України № 3219–IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині впровадження нових змін щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій.
Фахівці Центру обслуговування платників податків завжди готові надати допомогу в отриманні адміністративних та інших послуг, які надаються органами Державної податкової служби не лише громадянам Лубенської територіальної громади, але й особам з інших регіонів України.
Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області