В Центрі обслуговування платників ДПІ у м. Полтаві Головного управління ДПС у Полтавській області на постійній основі триває навчання з питань подання звітності в електронному вигляді.
Останнім часом до фахівців відділу податкових сервісів та звітності, організації роботи ЦОП ДПІ у м. Полтаві найбільше звернень надходить від суб’єктів господарювання щодо отримання допомоги під час відправки квартальної звітності через «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/).
Під час навчання акцентовано увагу, що об’єднану звітність з ПДФО, ВЗ та ЄСВ за ІІІ квартал 2023 року необхідно подавати за новою формою: для податкових агентів – юросіб – формат J0500109, а для ФОПів – F0500109.
Також присутніх поінформовано щодо простого і зручного у використанні, мобільного застосунку «Моя податкова», який доступний громадянам та може бути завантажений на телефони як на платформі Android, так і iOS.
Частина сервісів застосунку доступні без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки, дані з реєстру платників ПДВ, єдиного податку. Інші сервіси доступні після ідентифікації будь-яким файловим КЕП або хмарним КЕП– ДіяПідпис, SmartID від Приватбанку та інші.
Нагадуємо, що у разі виникнення труднощів під час роботи з «Електронним кабінетом» суб’єкти господарювання можуть звернутися до фахівців, які щоденно консультують з питань відправки звітності в електронному вигляді у приміщенні Центру обслуговування платників ДПІ у м. Полтаві, а також за номером телефону (0532) 59-44-17.
ДПІ у м. Полтаві Головного управління ДПС у Полтавській області, тел. (0532) 59-30-30, (0532) 59-45-05