В Центрі обслуговування платників ДПІ у м. Полтаві Головного управління ДПС у Полтавській області на постійній основі проводиться роз’яснювальна робота з суб’єктами господарювання щодо функціонування «Електронного кабінету платника».
Черговий тренінг цього тижня проведено на тему: «Сервіси від ДПС України «Електронний кабінет» та «Моя податкова» – зручно та сучасно». Учасники заходу – фізичні особи – підприємці та юридичні особи, які мають чинні електронні цифрові підписи. Заступник начальника ДПІ – начальник відділу податкових сервісів та звітності, організації роботи ЦОП Світлана Лактіонова акцентувала увагу платників податків, що на сьогодні запроваджені та функціонують зручні та безкоштовні електронні сервіси ДПС. Так, за допомогою сервісу «Електронний кабінет» здійснюється взаємодія органів ДПС і платників у режимі реального часу. Даний сервіс є захищеним, персоналізованим та безпечним.
Також увагу платників податків акцентовано на тому, що ДПС розроблено мобільний застосунок «Моя податкова», який доступний громадянам та може бути завантажений на телефони як на платформі Android, так і iOS. Застосунок простий і зручний у використанні, це - інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби громадянами, а також сплати податків з використанням запропонованих платіжних систем. Частина сервісів застосунку доступні без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки, дані з реєстру платників ПДВ, єдиного податку. Інші сервіси доступні після ідентифікації будь-яким файловим КЕП або хмарним КЕП– ДіяПідпис, SmartID від Приватбанку та інші.
Розвиток онлайн-сервісів для надання платникам якісних та зручних послуг залишається одним із пріоритетних напрямків роботи ДПС, особливо в умовах воєнного стану. Вхід до «Електронного кабінету» здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС України http://tax.gov.ua з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.
В залі Центру обслуговування платників до послуг відвідувачів є комп’ютери, які підключені до мережі Інтернет і дають змогу платникам самостійно після навчання використати отримані знання в роботі з «Електронним кабінетом».
Фахівці ДПІ у м. Полтаві роз’яснювали суб’єктам господарювання як формувати та передавати звітність в електронному вигляді, подати повідомлення про об’єкти оподаткування, отримати довідку про доходи, переглянути розрахунки з бюджетом, зареєструвати програмний РРО та отримати податкове повідомлення рішення про сплату майнових податків.
Додатково учасникам заходу запропоновано пройти загальнонаціональне опитування платників податків щодо оцінювання рівня корупції та доброчесності в органах ДПС, яке продовжено ДПС України до 12 жовтня 2023 року та є анонімним та добровільним https://tax.gov.ua/anketa/?3351631912.
Нагадуємо, що у разі виникнення питань суб’єкти господарювання можуть звернутися до фахівців ДПІ у м. Полтаві Головного управління ДПС у Полтавській області за наступними напрямками:
ДПІ у м. Полтаві Головного управління ДПС у Полтавській області, тел. (0532) 59-30-30, (0532) 59-45-05