В Центрі обслуговування платників ДПІ у м. Полтаві Головного управління ДПС у Полтавській області продовжується роз’яснювальна робота з громадянами щодо реалізації права на податкову знижку.
Щоб повернути частину коштів фахівці рекомендують скористатися безкоштовним і зручним сервісом податкової служби - «Електронним кабінетом платника» (https://cabinet.tax.gov.ua).
Єдина вимога користування приватною частиною «Електронного кабінету» – це наявність кваліфікованого електронного підпису, який кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.
Особи, які заявляють право на податкову знижку можуть оцінити переваги зручного сервісу предзаповнення декларації про майновий стан і доходи (далі – декларація), який доступний в «Електронному кабінеті».
Сервіс є оптимально простим та надає можливість:
- визначивши лише період звітного року – отримати з Державного реєстру фізичних осіб – платників податку (далі – Державний реєстр) інформацію про нараховані (виплачені) доходи та нараховані (перераховані) податок на доходи фізичних осіб та військовий збір;
- надавши відповіді на запитання в анкеті (щодо категорії платника та виду отриманого доходу) – отримати попередньо заповнену декларацію на підставі даних Державного реєстру та відповідні додатки до декларації;
- додати до декларації копії первинних документів як додатки до декларації;
- перевірити декларацію та у разі необхідності доповнити інформацію з автоматичним перерахунком податкових зобов’язань.
Додатково інформуємо, що у разі виникнення проблемних питань під час подання звітності в електронному вигляді суб’єкти господарювання можуть звернутися до фахівців відділу податкових сервісів та звітності, організації роботи Центру обслуговування платників ДПІ у м. Полтаві Головного управління ДПС у Полтавській області за номером телефону: (0532) 59-44-17.
ДПІ у м. Полтаві Головного управління ДПС у Полтавській області, тел. (0532) 59-30-30, (0532) 59-45-05