ДПІ у м. Полтаві Головного управління ДПС у Полтавській області інформує, що за підсумками січня – серпня 2023 року 98,38 % звітів платники податків подали до ДПС через Електронний кабінет. До кола прихильників онлайн - спілкування з податковою службою щомісяця долучаються нові представники бізнесу та громадяни.
Станом на 01.09.2023 до ДПІ у м. Полтаві подано 147300 документів податкової звітності, із яких 144919 (98,38%) – засобами комунікаційного зв’язку, серед них 75053 (98,85%) – юридичними особами та 69866 (97,89%) – фізичними особами. Податківці звертають увагу на ріст показника подання звітності в електронному вигляді станом на 01.09.2023 у порівнянні з показниками на початок року. Показник подання звітності в електронному вигляді зріс на 1,72% (з 96,66% до 98,38%). Дана статистика переконує, що платники обирають більш сучасну і зручну взаємодію з податківцями через Електронний кабінет, адже економія часу та ресурсів – безперечний позитив та перевага звітування.
В Центрі обслуговування платників ДПІ у м. Полтаві на постійній основі триває роз’яснювальна робота щодо переваг електронного звітування, проводяться навчання у вигляді практичних тренінгів, що допомагає платникам максимально використовувати можливості сервісів ДПС. Фахівці нагадують платникам податків, що електронна форма звітності має низку переваг над паперовою, це – економія часу, незалежність від місця перебування платника, автоматичне формування архіву, оновлення версій документів, перевірка на предмет арифметичних помилок тощо.
На сьогодні більшість платників є активними користувачами електронних сервісів ДПС та Електронного кабінету. Це широкі можливості реалізувати свої обов`язки та права у сфері оподаткування в режимі онлайн. Переважну частину сервісів платники податків отримують в Електронному кабінеті платника. Подати звітність чи заяву, сплатити платежі, отримати довідку про відсутність заборгованості, листуватись з органом ДПС, зареєструватися платником ПДВ, внести зміни до своїх облікових даних, замовити облікову картку платника, отримати довідку про доходи чи витяг з реєстру, зареєструвати РРО чи ПРРО – все це можна зробити користуючись цим сервісом не виходячи з дому чи кабінету в будь-який зручний для платника час. При цьому робота в Електронному кабінеті здійснюється через мережу Internet та не вимагає використання чи встановлення будь - якого додаткового програмного забезпечення. Цим сервісом можна скористатись як з персональних комп’ютерів, так і зі смартпристроїв.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою http://cabinet.tax.gov.ua.
В залі Центру обслуговування платників ДПІ у м. Полтаві до послуг відвідувачів є комп’ютери, які підключені до мережі Інтернет і дають змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, самостійно формувати та передавати звітність в електронному вигляді.
У разі виникнення проблемних питань під час подання звітності в електронному вигляді суб’єкти господарювання можуть щоденно звернутися до фахівців відділу податкових сервісів та звітності, організації роботи Центру обслуговування платників ДПІ у м. Полтаві Головного управління ДПС у Полтавській області за адресою: м. Полтава, вул. Європейська, 155. Також консультації надаються віддалено за номером телефону: (0532) 59-44-17.
Нагадуємо, що обслуговування платників податків та громадян здійснюється за наступним встановленим режимом роботи:
ДПІ у м. Полтаві Головного управління ДПС у Полтавській області, тел. (0532) 59-30-30, (0532)59-45-05