Сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг – одна із основних функцій податкової служби.
У період з 24 по 28 липня 2023 року до Лубенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг, консультацій з питань податкового законодавства та з інших питань, що відносяться до компетенції податкових органів, звернулись 885 платників податків – фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб, а також мешканців Лубенської територіальної громади та інших територій України.
Найбільш запитуваними є і залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 65 фізичних осіб, із них 10 громадян з іншого регіону України. Видано 28 довідок/відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих.
Також протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 16 платників єдиного податку, 17 реєстраторів розрахункових операцій, 3 книги обліку розрахункових операцій та 11 розрахункових книжок. За зазначений період було скасовано 5 реєстраторів розрахункових операцій, опрацьовано 9 заяв платників єдиного податку на перереєстрацію та внесення змін, видано 29 витягів з реєстру платників єдиного податку, в тому числі 2 витяги платникам іншого регіону та 1 витяг платнику з реєстру платників податку на додану вартість, видано 2 довідки підтвердження статусу податкового резидента України.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Зокрема, за тиждень було опрацьовано 40 відомостей.
Надання адміністративних послуг є і залишається пріоритетним напрямком в роботі Лубенської ДПІ, але при цьому в Центрі обслуговування платників Лубенської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультаціні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 62 платника податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 13 юридичних осіб, 47 фізичних осіб – підприємців та 2-х громадян.
Постійно проводиться робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції, взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погодження довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента. Протягом тижня погоджено 1 довідку-розрахунок про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску.
Фахівці Центру обслуговування платників завжди готові надати допомогу в наданні адміністративних та інших послуг, які контролюються органами Державної податкової служби, не лише громадянам Лубенської територіальної громади, але й мешканцям з інших територій України.
Начальник Лубенської ДПІ приймає участь у виробничих нарадах та засіданнях виконавчого комітету Лубенської міської ради, та є членом виконавчого комітету Лубенської міської ради.
24 липня Олександр Коломієць прийняв участь у виробничій нараді під головуванням Лубенського міського голови Олександра Грицаєнка, на якій розглядалися питання життєдіяльності громади.
Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області