ДПІ у м. Полтаві Головного управління ДПС у Полтавській області інформує, що для отримання у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України (далі – Надавач) електронних довірчих послуг (далі – ЕДП) необхідно:
1) ознайомитись з Регламентом Надавача (зі змінами) та умовами Договору про надання ЕДП ( https://ca.tax.gov.ua/ );
2) підготувати необхідні для отримання ЕДП документи, з переліком яких можливо ознайомитись у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» вебсайту Надавача, обравши відповідну категорію (також можливо надати документи за допомогою функції «Шерінг» застосунку «Дія»);
3) звернутися до обраного відокремленого пункту реєстрації (далі – ВПР) з оригіналами документів для ідентифікації користувача та передачі необхідних для реєстрації документів, у разі наявності відображення паспорта громадянина України/паспорта громадянина України для виїзду за кордон в застосунку «Дія», версії не нижче 2.0 – ідентифікація користувача та передача документів здійснюється за допомогою смартфону. ВПР не надає послуги з копіювання, друку та заповнення реєстраційних карток, бланків та інших документів, а також не здійснює продаж або безоплатне надання захищених носіїв особистих ключів.
Детальніше за посиланням:
https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=37693
Додатково інформуємо, що з питань безкоштовного отримання кваліфікованих сертифікатів ключів КНЕДП ДПС України платники можуть скористатися послугами сектору реєстрації користувачів, який знаходиться в ЦОП ДПІ у м. Полтаві в залі № 1 за адресою: м. Полтава, вул. Європейська, 155, телефон (0532) 59-41-05.
ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області, тел. 593030, 594505