Козельщинська ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області інформує про порядок листування через сервіс ДПС «Електронний кабінет».
Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Для надсилання листів (запитів тощо) до відповідного органу ДПС в приватній частині Електронного кабінету функціонує меню «Листування з ДПС».
Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДПС автор електронного листа повідомляється про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДПС, до якого даний запит направлено.
Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДПС користувач може переглянути в вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у вкладці «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».
Відповідь на звернення, лист, запит тощо надається контролюючим органом поштою або на електронну адресу, зазначену у зверненні у строки, визначені законодавчими та нормативно-правовими актами, зокрема ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» – для надання відповіді на звернення, ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» – для надання відповіді на запит на отримання публічної інформації та ст. 52 Податкового кодексу України – для надання індивідуальної податкової консультації.
Детальніше ознайомитися з цим та іншими роз’ясненнями можна в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі, який розміщений на вебпорталі ДПС України за посиланням: https://zir.tax.gov.ua/.
Козельщинська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області