ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області нагадує, що «Електронний кабінет платника» є безкоштовним і зручним для звітування сервісом, за допомогою якого можна здійснювати контроль за станом розрахунків з бюджетом, подавати заяви, запити, податкову звітність, сплачувати податки онлайн, а також отримувати інші електронні послуги.
«Електронний кабінет» складається з:
- відкритої частини (загальнодоступної);
- приватної частини (особистого кабінету).
Єдина вимога користування приватною частиною «Електронного кабінету» (https://cabinet.tax.gov.ua) – це наявність кваліфікованого електронного підпису, який кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.
Можна виокремити наступні переваги роботи в «Електронному кабінеті»:
- працює за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв з будь-якої країни світу через мережу Інтернет;
- вхід здійснюється за наявності ЕЦП будь-якого АЦСК;
- конфіденційність інформації;
- працює безкоштовно;
- економія часу;
- отримання актуальної інформації в режимі онлайн;
- працює цілодобово;
- не потрібно відвідувати ЦОП;
- працює без встановлення програмного забезпечення;
- доступ до відкритої інформації надається без ЕЦП.
Щоденно спеціалісти відділу податкових сервісів та звітності, організації роботи ЦОП ДПІ у м. Полтаві надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника». Крім того, всі бажаючі можуть самостійно працювати на спеціально облаштованих робочих місцях з доступом до мережі Інтернет.
Нагадуємо, що проконсультуватися з працівниками ДПІ у м. Полтаві щодо проблемних питань, які виникають під час подання звітності в електронному вигляді можна в телефонному режимі (0532) 59-44-17.
ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області, тел. 593030, 594505