Однією із основних функцій податкової служби є сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.
За період з 17 квітня по 21 квітня до Пирятинської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг та консультацій з питань податкового законодавства звернулося 605 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян Пирятинської територіальної громади та з інших територій України: послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки були надані 47 фізичним особам. Видано 20 довідок/відомості про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.
Також, протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Пирятинської ДПІ зареєстрували 6 платників єдиного податку. Опрацьовано 3 заяви платників єдиного податку на реєстрацію, 3 заяви на перереєстрацію та внесення змін. Надано 5 витягів з реєстру платників єдиного податку. Зареєстровано 4 реєстратори розрахункових операцій.
Скасовано 1 платнику реєстратор розрахункових операцій .
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. За минулий тиждень було опрацьовано 18 відомостей. Прийнято та оброблено 1 заява про реєстрацію книги розрахункових операцій.
Постійно проводиться робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції, взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджування довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента.
За тиждень з метою погодження довідки-розрахунку, щодо сплати єдиного внеску для установ банків звернувся 1 платник.
Надання адміністративних послуг є і залишається пріоритетним напрямком в роботі Пирятинської ДПІ, при цьому в ЦОП платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 9 платника податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 9 громадяни.
До послуг платників - комп’ютерна техніка, яка підключена до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Щоденно спеціалісти ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та інших сервісів.
Пирятинська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області