Однією із основних функцій податкової служби є сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.
В період з 2 по 6 січня для отримання консультацій з питань податкового законодавства та адміністративних послуг до Центру обслуговування платників Лубенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області звернулося 743 платника податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.
Поряд з обслуговуванням платників Лубенської територіальної громади Лубенська державна податкова інспекція обслуговує платників, які мешкають на всій території України.
Найбільш запитуваними були послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 43 фізичні особи, з них 7 громадян з інших регіонів України. Видано 3 відомості про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.
Також, протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 10 платників єдиного податку, 4 реєстратора розрахункових операцій, 2 книги обліку розрахункових операцій, 3 книжки розрахункових квитанцій. Опрацьовано 10 заяв платників єдиного податку на перереєстрацію та внесення змін, надано 17 витягів з реєстру платників єдиного податку, в тому числі 1 витяг платникам з міста Каховки. Скасовано 5 реєстраторів розрахункових операцій.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників.
Зокрема, за тиждень було опрацьовано 27 відомостей, з них 5 по місту Каховка.
Надання адміністративних послуг є і залишається пріоритетним напрямком в роботі Лубенської ДПІ, але при цьому в ЦОП Лубенської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, окремих питань щодо кампанії одноразового (спеціального) добровільного декларування та користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 64 платника податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 4 юридичні особи та 60 фізичних осіб – підприємців.
Постійно проводиться робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції, взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджування довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента.
До послуг платників - комп’ютерна техніка, яка підключена до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Начальник Лубенської ДПІ Олександр Коломієць приймає участь у виробничих нарадах та засіданнях виконавчого комітету Лубенської міської ради, та є членом виконавчого комітету Лубенської міської ради.
2 січня начальник Лубенської ДПІ прийняв участь у виробничій нараді під головуванням Лубенського міського голови Олександра Грицаєнка, на якій розглядалися актуальні питання життєдіяльності громади. В ході наради Олександр Коломієць довів усім присутнім про застосування мінімального податкового зобов’язання до фізичних осіб, які не зареєстровані як фізичні особи-підприємці, з 1 січня 2023 року вперше за 2022 рік. Громадяни отримують податкове повідомлення-рішення з детальним розрахунком суми річного податкового зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб за земельні ділянки, віднесені до сільськогосподарських угідь, з 01.01.2023 по 01.07.2023.
Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області