За 2022 рік Центр обслуговування платників Лубенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області (далі ЦОП) відвідало 32520 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.
Персоналом ЦОП Лубенської ДПІ в звітному періоді надано 5683 адміністративні послуги, з яких майже 854 послуги платникам інших регіонів.
Найбільш запитуваними були послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 3135 фізичних осіб, в тому числі 656 громадян з інших регіонів. Надано 570 послуг з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, з них 37 відомостей громадянам інших регіонів.
Також, за поточний рік фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 390 платників єдиного податку, надали 992 витяги з реєстру платників єдиного податку, з них 161 витяг платникам іншого регіону, зареєстрували 148 реєстраторів розрахункових операцій, 92 книги обліку розрахункових операцій та 283 розрахункові книжки. Опрацювали 94 заяви суб’єктів господарювання про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій.
Підтверджено статус податкового резидента України 17 фізичним особам та видано 17 довідок про доходи. Крім цього за звітний період сформовано та видано 33 витяги з реєстру платників податку на додану вартість.
Окрім надання адміністративних послуг, в ЦОП Лубенської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, окремих питань щодо кампанії одноразового (спеціального) добровільного декларування та користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях, застосування реєстраторів розрахункових операцій або програмних реєстраторів розрахункових операцій.
Також видавали довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймали вхідну кореспонденцію, проводили роботу по взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджували довідки-розрахунки про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, приймали звернення громадян в межах Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами) та від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» (зі змінами).
До послуг платників - комп’ютера, які підключені до мережі Інтернет і дають змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.