ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області інформує, що за січень – березень 2022 року Центр обслуговування платників (далі – ЦОП) відвідало 9372 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян (згідно даних електронної черги).
За даний період податківцями опрацьовано 4603 звернення щодо надання адміністративних послуг.
Найбільш запитуваними є послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. Їх отримали 1927 фізичних осіб, 4 громадянина звернулися за внесенням до паспорту громадянина України відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. Надано 818 послуг з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.
За січень-березень 2022 року зареєстровано 512 платників єдиного податку, надано 977 витягів з реєстру платників єдиного податку та 109 витягів з реєстру платників податку на додану вартість, видано 18 довідок про доходи фізичних осіб – підприємців, зареєстровано 580 книг обліку розрахункових операцій, 73 розрахункових книги та 502 реєстратори розрахункових операцій.
Опрацьовано 62 звернення від фізичних осіб щодо підтвердження статусу податкового резидента України.
Окрім надання адміністративних послуг в ЦОП платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС.
В залах ЦОП до послуг платників є 3 комп’ютери, які підключені до мережі Інтернет і дають змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
З питань отримання ключа електронного цифрового підпису в м. Полтаві платники мають можливість звернутися до Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (https://acskidd.gov.ua/), що знаходиться в приміщенні ЦОП за адресою: м. Полтава, вул. Європейська, 155.
Звертаємо увагу, що тимчасово на період до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України, з метою захисту прав платників, збереження та захисту даних надання електронних сервісів та приймання електронних документів від платників податків здійснюється у робочі дні з 08-00 до 18-00.
ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області, тел. 594505,593030