Головне управління ДПС
у Полтавській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Аналіз надання адміністративних послуг за 9 місяців 2021 року

опубліковано 07 жовтня 2021 о 08:50

За січень - вересень 2021 року Центр обслуговування платників Лубенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області (далі ЦОП) відвідало 26045  платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.

     Персоналом ЦОП Лубенської ДПІ в звітному періоді надано 4259 адміністративних послуг.

     Найбільш запитуваними були послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 2545 фізичних осіб, 7громадян звернулися за внесенням до паспорту громадянина України відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. Надано 395 послуг з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. 

     Також, фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 366 платників єдиного податку, надали 670 витягів з реєстру платників  єдиного податку та 11 довідок про доходи. За січень - вересень 2021 року було зареєстровано 108 книг обліку розрахункових операцій та 55 розрахункових книжок. Зареєстровано 52 реєстратора розрахункових операцій.

     Підтверджено статус податкового резидента України 7 фізичним особам та видано 1 довідку про сплату податкових зобов’язань  платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань. Крім цього за звітний період сформовано  та видано 42 витяги з реєстру платників податку на додану вартість.

     Окрім надання адміністративних послуг, в ЦОП Лубенської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС. Також видавали довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймали вхідну кореспонденцію, проводили роботу по взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджували довідки-розрахунки про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, приймали звернення громадян в межах Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами) та від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» (зі змінами).

     До послуг платників - комп’ютера, які підключені до мережі Інтернет і дають змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

 

Заступник начальника Лубенської ДПІ

ГУ ДПС у Полтавській області                                                        Людмила ШКУДА