За І-ІІІ кв 2024 року до Головного управління ДПС у Полтавській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 556 звернень, з яких: 250 письмових звернень від громадян, 226 звернень, що надійшли засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет та 80 звернень надіслані від інших установ. Порівняно з аналогічним періодом 2023 року кількість звернень зросла майже на 32 відсотка.
За надходженням - 555 заяв та 1 скарга, яка не підтвердилась. Найчастіше громадяни зверталися до ГУ ДПС з питань, які стосувалися: місцевих податків (26 відс.), контрольно-перевірочної роботи (23 відс.), інформування про ухилення від сплати податків (6 відс.), реєстрація і облік платників податків (8 відс.), по єдиному соціальному внеску (5 відс.), щодо податку на доходи фізичних осіб, податкова звітність, консультації з податкового законодавства та інших питань (18 відс.).
За суб’єктами звернень, що надходили впродовж І-ІІІ кв 2024 року – 517 індивідуальних звернень, 8 - колективних (кількість підписантів - 19 громадян), 31 звернення визнано анонімними (розгляду не підлягають).
Із загальної кількості осіб, що зверталися, 1 особа інвалід внаслідок війни, 5 учасників бойових дій, 4 особи ветерани праці, 7 осіб з інвалідністю ІІ-ІІІ групи, 1 особа безробітна та 2 особи які є робітниками. По іншим громадянам категорію авторів не визначено. За соціальним станом надходили звернення від 16 пенсіонерів. По іншим підписантам соціальний стан не визначено.
Всі звернення розглянуті та надані своєчасні відповіді в терміни, передбачені законодавством.
За результатами розгляду 204 звернення вирішено позитивно, відмовлено у задоволенні на 3 звернення, на 257 звернень надано роз’яснення, 29 авторам звернення повернуто, відповідно до ст. 5 Закону України „Про звернення громадян”, 7 звернень переслані за належністю (ст.7 Закону України „Про звернення громадян”), 33 звернення не підлягали розгляду (анонімні) та 23 звернення знаходяться на розгляді.
Стан розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва ГУ ДПС, постійно вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення питань та задоволення законних вимог заявника.