Головне управління ДПС у Полтавській області у рамках реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору проводить системну роботу з підвищення зручності та доступності сервісів для платників податків.
У 2025 році у всіх Центрах обслуговування платників (далі – ЦОП) Полтавщини проведено інвентаризацію та оновлення інформаційних стендів.
В усіх ЦОПах інформаційні таблички та покажчики викладені зрозумілою мовою, надруковані чітким шрифтом, зручним для читання. У приміщенні ЦОПу Полтавської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області (за адресою м. Полтава вул. Європейська 155) працює електронна система реєстрації та розподілу відвідувачів, де громадяни можуть одержати талон з номером в черзі для отримання адміністративної послуги.
Територіальні підрозділи ГУ ДПС у Полтавській області також провели інвентаризацію роздаткових матеріалів і брошур у місцях прийому платників, щоб забезпечити їх відповідність формату простої мови та легкого читання.
Нагадуємо, що у Центрах обслуговування платників Полтавщини можна отримати широкий спектр послуг – від отримання довідок і консультацій до реєстраційних процедур та подання звітності.
Адреси та графік роботи ЦОПів розміщені на субсайті ГУ ДПС у Полтавській області та на інформаційних стендах кожного Центру. Нагадуємо, що до електронної черги для відвідування ЦОПів можна записатись онлайн за посиланням https://zir.tax.gov.ua/main/queue або через Контакт-центр ДПС за телефоном 0 800 501 007.
Зазначені заходи виконуються у межах Плану заходів на 2025–2026 роки з реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25 березня 2025 року № 374-р.
Головне управління ДПС у Полтавській області