Фахівці Миргородської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області провели черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Безбар’єрність: надання адміністративних послуг у ЦОПах та онлайн сервіси».
Мета даного заходу - надання кваліфікованих податкових консультацій та роз’яснень платникам податків області щодо безбар’єрності надання адміністративних послуг в податкових органах.
Всі дозвонювачі отримали кваліфіковані відповіді на поставленні запитання зокрема:
1. Які адміністративні послуги можна отримати у ЦОП?
2. Як здійснюється сервісне обслуговування платників податків?
3. Як подати заяву про об’єкти оподаткування за формою № 20 – ОПП?
4. Як зареєструвати РРО/ПРРО?
5. Як обрати спрощену систему оподаткування?
6. Як отримати витяг платника ПДВ?
7. Як отримати реєстраційну картку платника податків на дитину до 14 років?
8. Як отримати довідку про доходи?
Також податківці акцентували увагу на перевагах отримання послуг в онлайн за допомогою електронних сервісів ДПС - «Електронний кабінет» та мобільний застосунок «Моя податкова».
Дані сервіси надають платникам можливість:
-доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
-доступу до сформованих податкових повідомлень-рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
-отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;
-подання облікової картки фізичної особи – платника податків для реєстрації у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (ф. № 1ДР);
-подання заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ф. № 5ДР);
-листування з органами ДПС;
- сплати податків, зборів, платежів через режим «Стан розрахунків з бюджетом».
Миргородська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області