Однією із основних функцій податкової служби є сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.
За період з 08 квітня по 12 квітня 2024 року до Пирятинської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг та консультацій з питань податкового законодавства звернулося 515 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян Пирятинської територіальної громади з інших територій України: послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки були надані 42 фізичним особам, із них 4 громадянам з інших регіонів України. Видано 9 довідок/відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, із них 1 громадянину з інших регіонів України.
Також протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Пирятинської ДПІ зареєстрували 5 платників єдиного податку. Опрацьована 1 заява платника єдиного податку на реєстрацію, 4 заяви на внесення змін, 4 платникам проведено реєстрацію реєстратора розрахункових операцій, 4 платникам проведено реєстрацію розрахункових квитанцій. Видано 8 витягів з реєстру платників єдиного податку податку.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. За минулий тиждень було опрацьовано 15 відомостей.
Постійно проводиться робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції, взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджування довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента.
Надання адміністративних послуг є і залишається пріоритетним напрямком в роботі Пирятинської ДПІ, при цьому в Центрі обслуговування платників Пирятинської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 9 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 2 фізичних осіб-підприємців та 7 громадян.
У Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України №3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині впровадження нових змін щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій.
До послуг платників - комп’ютерна техніка, яка підключена до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Щоденно спеціалісти ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» https://cabinet.tax.gov.ua та інших сервісів.
Пирятинська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області